fredag den 20. marts 2015

Noget om hår..

Puh for en uge. Det er skisme hårdt at skulle stå op kl. 6 hver dag og være på arbejde til 15:00-16:00. Især når jeg ikke har været vant til det i snart et helt år. Men det er nu godt at være i gang igen. Derudover får jeg masser af frisk luft, så det er nu dejligt. Vi klør på og arbejder hårdt. Glæder mig til at se hvordan det kommer til at foregå når vi rigtig kommer i gang. 
Men når man sådan har arbejde er det jo ikke altid at man lige kan gøre hvad man vil med sit udseende. Det er helt forståeligt, det er jo mig der skal repræsentere dem jeg arbejder for. Så meget kan jeg ikke lige pt. lege med, men det er jo kun til November. Lige nu synes jeg godt nok bare den der brune hårfarve er liiiidt kedelig.. Hvis jeg selv kunne bestemme ville jeg vildt gerne have noget ala den farve der er på de to billeder ovenover. Det ser bare så flot ud! Dog ved jeg ikke helt om jeg tør, da sådan nogle farver jo skal holdes meget mere ved lige end de naturlige. De bliver så hurtigt falmede eller helt væk. Og er bekymret for hvordan det vil påvirke mine krøller at skulle farves så ofte. Min frisør har allerede sagt at det er et under de er så pæne, som de er, når jeg farver hår. Heldigvis er det ikke noget jeg skal bekymre mig om nu.
 Lige nu ser mit hår således ud:
Det er blevet så langt! Jeg elsker det! Har et mål om at det skal gå til mindst under brystet. Når det sker ved jeg ikke hvad jeg gør med det. Nogen gange overvejer jeg at det skal være kort igen. Men på den anden side ved jeg ikke om jeg tør. Bare tanken om at det har taget fra 2012 til nu at få det hertil.. Men det når nok ikke drømme længden før til slutningen af iår eller næste år, så det skal jeg jo slet ikke bekymre mig om endnu! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar