onsdag den 25. marts 2015

Leda er tilbage!


Tilbage i september skrev jeg et indlæg om at Leda havde forladt internettet. I sidste weekend er der pludselig sket det at hun har besluttet sig for at vende tilbage. Jeg så det slet ikke komme, da det virkelig lød som om det var slut. Hun har kommet med et par korte forklaringer, hvor hun bl.a. siger at hun har været nødt til at være væk for at kunne komme tilbage stærkere. Hvilket giver mening, for når man kigger på hendes nye profiler, så er der sket forandringer. Det er tydeligt at se vi har med en lidt mere voksen Leda at gøre nu. Hvilket jeg synes er fedt, især fordi vi er den samme alder. Hun virker ikke bange for at vise at det er den hun er nu. Jeg tror hun måske har følt sig lidt låst fast, fordi folk altid skreg efter den person hun var som 15-årig. Hun fik ikke rigtig lov til at vokse op. Det er hun nu. Det er der selvfølgelig nogen der har et problem med, men sådan er det altid når en Youtuber forandre sig..
Jeg glæder mig bare til at se hvem hun er nu.

Taget fra hendes Instagram profil
Velkommen tilbage Leda!
- Jeg glæder mig til at se dig rundt omkring på nettet igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar