mandag den 9. marts 2015

Min nye baby

I går kom min kæreste hjem til mig igen, efter at have været hos sine forældre i weekenden. Og med sig havde han min nye bærbar! Hans far har hjulpet os med at købe den, og da den jeg fik før var i stykker, skulle den hjem til dem igen og byttes rundt. Så jeg nåede at have den i en uge, og så en uge uden. Men nu er den her igen. Og den burde virke. De eneste problemer der forhåbentlig er med den nu, bliver mig der ikke kan finde ud af at bruge den (Windows 8 er noget møg!). 
Den er så fin. Er ret vild med det matte sorte design. Og så er jeg så glad for at slippe for det metal-fis min gamle bærbar havde - man brændte sig virkelig på den. Så er glad for jeg ikke er tvunget til at have langærmet eller handsker på, når jeg skal game.
Denne her har jeg dog ikke testet i gaming endnu, men den er bedre end den gamle, og den var sådan rimelig okay. Så det glæder jeg mig rigtig meget til! Tror jeg vil afprøve den i aften dog. 

Det er virkelig rart at have en sin egen computer igen! Den mangler stadig et navn. Ved de andre er det noget som er kommet efter lidt tid, så det må komme når jeg har "lært den at kende".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar