fredag den 3. april 2015

Endelig fredag!

Og jeg har fri weekenden!


Dog tror jeg ikke der kommer til at ske det helt store. Skal vidst bare flade ud og lade op. Min energi er helt underligt fordelt lige nu. Det ene øjeblik er jeg frisk og glad - det næste er jeg så træt jeg nærmest ikke kan tænke. Burde nok snart gå i seng..
I morgen skal vidst bare være en 'Vær god ved Thea'-dag. Min hud er virkelig slem lige nu (om det er stress eller et resultat af al det usunde mad jeg har fået i denne uge ved jeg ikke), og mit hår er noget pjusket, uglet, sammenfiltret møg. Det trænger til lidt kærlighed. 
Det fede ved det nye arbejde er virkelig at jeg nyder mine fridage. Det er dejligt, fordi så synes jeg også de bliver brugt ordenligt. Og så er det bare fedt at gå og glæde sig til dem, og det ikke bare er endnu en dag i morgen, hvor jeg skal finde på noget at få tiden til at gå med.
Til trods for der er nogle ting jeg stadig lige skal have på plads i mit liv, så har jeg det nu egentlig meget godt lige nu.

God weekend til alle jer derude! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar