onsdag den 1. april 2015

Marts Update

Så fik Marts sin ende, og vi er nu i den anden forårs måned. Det er nu foråret for alvor begynder og jeg glæder mig til at alting begynder at springe ud! 
Marts har budt på rigtig meget arbejde. Jeg har jongleret to jobs, men har haft min sidst vagt på Shell i søndags. Jeg ser frem til kun at skulle fokusere på ét job fremover, som jeg også glæder mig til at komme i gang med for alvor, her i April. Meget stort er der som sådan ikke sket i denne måned, da jeg har været så flad når jeg har fået fri. Samtidig har der været en del dage med vagter på begge jobs. Så mit overskud har været lavt. Men der ruller gode penge ind, og jeg håber på at alt mit hårde slid kommer til at betyde eventyr efter oktober. 

Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over? 
Jeg er hoppet ud i et job, som kommer til at udfordre mig. Der er mange ting jeg skal lære, vide og have styr på. Jeg kommer også ud af min 'comfort zone', og det er godt! Det er nemlig noget jeg er virkelig dårlig til, og derfor er jeg også virkelig stolt over at jeg gør det nu.

Hvad har jeg lært?
Nogle mennesker har virkelig bare aldrig lært at rydde op efter sig selv.
  
Hvilke bøger har jeg læst?
Jeg fik læst Eragon færdig i denne måned og er nu startet på en af de nye bøger jeg har købt. Nemlig Stardust af Neil Gaiman. Jeg synes den er lidt tung at komme i gang med, så jeg er ikke nået så langt endnu.

Hvilke spil har jeg spillet mest?
 Steam havde kæmpe udsalg på Assassin's Creed denne måned og det skulle selvfølgelig udnyttes! Så jeg fik både III, Liberation, IV Black Flag og Freedom Cry, til ca. 150 kr. Ja tak! Så der er blevet spillet en del AC III i Marts. Jeg har været lidt nervøs for at skulle i gang med den her, fordi det er den de fleste ikke rigtig bryder sig om. Indtil videre synes jeg nu den er meget god, hvis man ser bort fra Conners kommentarer og fortælling.

 Hvilke sange har jeg lyttet til mest? 

Favorit produkt/accessories/ting/andet?
Jeg er blevet helt vild med den her maske. Den efterlader bare min hud så dejlig og blød.

 Favorit outfit/tøjstykke?
 Mine sweatpants har været guld værd denne måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar