fredag den 24. april 2015

Førstehjælp til trætte fødder

Jeg går RIGTIG meget på arbejdet. Sidder virkelig ikke meget ned i løbet af de 8 timer jeg er afsted. Så startede med at få købt nogle nye sko. Det hjalp en del. Dog kunne mine fødder godt trænge til lidt ekstra pleje indimellem i det her vandren rundt. 
Peppermin Smoothing Pumice Foot Scrub'en har jeg jo næsten lige fået ind ad døren, men den blev hurtigt afprøvet. Og jeg er vild med den. Især fordi den dufter virkelig godt. Ligesom næsten alt andet fra BodyShop. Stikker man næsten i bøtten er duften af peppermynte ret skarp, og egentlig ikke helt god. Men når man bruger den dufter det slet ikke så slemt, og jeg får egentlig lys til at snuse til mine fødder. Derudover er det en virkelig lækker følelse at få skrubbet al det der hårde hud af fødderne.
Selvom jeg hader at have creme på mine fødder, så har jeg alligevel givet dem nogle gange med den grønne Helosan. Det var min mor, som kom med den. Det har virkelig hjulpet på mine stakkels fødder. Så jeg må bare bide den klamme følelse i mig, for heller det og så have glad fødder. 

Men de to ting har helt klart gjort underværker for mine fødder. Og de er virkelig blevet dejlig bløde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar