søndag den 12. april 2015

Hård weekend = selvforkælelse og afslapning

Puha for en weekend.. Jeg har arbejdet. Og arbejdet og arbejdet og ARBEJDET. Så der har egentlig ikke været tid til en masse. Når jeg har haft fri har jeg bare slappet af og slået hjernen fra. Hvilket jeg har brugt Roller Coaster til. Der skal ikke særlig meget tænkning til. Kun når man skal bygge awesome rutsjebaner! Jeg har vænnet mig lidt for meget til at have en serie eller Youtube kørende når jeg spiller sådan nogle spil (jeg bebrejder for meget Sims og Friends samtidig). Så jeg har haft Wonderland Wardrobe på min fars iPad ved siden af.
Jeg synes jeg fortjente lidt guf. For jeg køre virkelig hårdt på, på arbejdet. Der er meget der skal læres og holdes styr på. Så forkælelse i form af et bære Ben&Jerry's var vidst på sin plads. Nam!
Nu glæder jeg mig bare til min fridag på onsdag. Tror jeg vil tage mig sammen og få arbejdet på nogle blog indlæg. Da der tydeligvis ikke er særlig meget overskud til dem efter arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar