lørdag den 4. april 2015

Nuet i Listeform #2


De sidste par uger er gået med: 
- Arbejde, arbejde, arbejde

Jeg har lyst til:
- at spille sims
- at gå en tur i det gode vejr
- at skifte næsten hele mit klædeskab ud
- at være i sommerhus mes min familie

 Jeg har ikke lyst til: 
- at køre i sommerhuset, for at køre hjem igen i morgen
- at være pige lige nu
- at komme ud for en dør i dag
- at min computer skal være så svær at finde ud af

Jeg har:  
- fri hele weekenden!
- virkelig forfærdelig hud lige nu
- tænkt mig at bruge i dag på at pleje mig selv
Og få styr på mit liv (som min kæreste kalder det)

Jeg mangler: 
- motivation til at begynde at træne fast igen
- et computer geni, som kan få min computer til at fungere som den skal

Jeg glæder mig til:
- at min pakke fra EMP kommer
- at min kæreste kommer hjem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar