tirsdag den 21. april 2015

New in: April Haul

Det her New In indlæg kvalificere sig vidst rimelig meget til et 'Haul'. I hvert fald når man kigger på de typiske youtube haul. Jeg gad virkelig ikke lave en masse små New in indlæg, for at undgå at der ville komme 3-4 stykker i træk, fordi alt er kommet inden for de sidste 2 uger. Så samlede tingene sammen som de kom ind ad døren.

 Ingen shopping for mig uden at der skal noget hjem fra EMP. Jeg køber det meste af mit tøj derinde fra. Jeg tror det her er den største ordre jeg nogensinde har lavet derinde. Men jeg købte i påsken, så det har taget lidt ekstra tid for det om at komme hjem. Så jeg havde faktisk lidt glemt hvad jeg havde købt. Så det blev pludselig helt spændende at åbne kassen. Jeg kommer altid til at grine lidt ad mig selv, når jeg handler tøj. Der er altid så meget sort. Men jeg har købt lidt 'over' trøjer og en enkelt top. Derudover blev der også plads til et par læderarmbånd, en halskøde, et tørklæde og en drage ring. Assassin's Creed armbåndet er dog ret stort, til trods for der stod unisex. Mine håndled er åbenbart for små til at være unisex.. Men må se om ikke jeg kan arbejde med det alligevel på en eller anden måde. Jeg glæder mig til at få det hele rigtig i brug!

Den stod på lidt mere til selvforkælelsen, og et smut forbi BodyShop. Jeg har haft noget meget tør hud omkring mine øjne i noget tid nu, så tænkte jeg ville prøve deres Aloe Eye Defence, for at se om det kunne hjælpe lidt. Jeg blev lokket af duften i deres skønne jordbær produkter, og købte en fin lille lip butter. Den skulle være god til tørre læber, hvilket jeg har døjet lidt med på det sidste. Jeg var også på udkig efter noget til mine fødder. De kunne virkelig godt trænge til lidt ekstra pleje, og valget faldt på en scrub. Hele pakken duftede af pebermynte fra den. Håber på den giver lige så bløde fødder, som der står den gør. Til sidst kom der en fugtigheds creme fra deres Seaweed kollektion i kurven. Af hvad jeg kunne læse vil den være rigtig god til min hud. Så jeg glæder mig til at få den i brug!

 Det sidste der kom ind ad døren var fra Amazon. Jeg troede jeg skulle vente på 3 pakker. I stedet for har jeg modtager 5. Fordi manga'en jeg bestilte, selvom det var fra samme sælger, kom de i hver sin pakke. Lidt spøjst, synes jeg selv. Og spild af papir.
Anyways! Jeg har ikke købt manga i evigheder. Det er faktisk et par år siden, jeg sidst har tilføjet nogle til samlingen. Og da jeg så fandt box set'et med Vampire Knight, blev jeg elle vild. Det er nok en af mine yndlings mangaer, og den er virkelig spændende. Og jeg manglede kun 2 mangaer, for at nå til boxen. Så de kom i kurven. Sammen med to anime DVD'er. Den ene er Fruits Basket, som er en af de første animer jeg så, og helt klart en af mine yndlings. Jeg glæder mig til at se den igen, da det er flere år siden.
Den anden er Black Butler. En anime som er ret populær for tiden. Jeg har set et par afsnit på nettet, men jeg ville gerne have den selv. Både fordi jeg godt kan lide at støtte de serier jeg godt kan li', og fordi jeg elsker at have sådan noget selv. Der er barre noget ved at have dem stående på sin DVD hylde, og kunne hive dem frem og sætte på. Selvom man kan finde dem på nettet, lige så hurtigt..

Det var hvad jeg har forkælet mig med her i April!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar