tirsdag den 19. april 2016

10 ting jeg har lært i Berlin


  1.  Deres store cola er vores mellem cola (nogle få steder undtaget), og de koster som om de var en stor også.
  2. Det er hel omvendt når det kommer til øl dog. Billigere og større.
  3. De har et meget sært forhold til kreditkort.
  4.  Moderne kunst er bare ikke for mig.

  5. Selvom jeg ikke mærker meget til den til dagligt, er min kærlighed til dinosaurer, fra da jeg var barn, stadig kæmpe stor.
  6.  Det kan være en gode idé at tage flere billeder af den samme ting. Bare i tilfælde af at det ene billede man lige hurtigt tog ikke blev helt godt (odder billedet gør stadig ondt).
  7. Levende dyr er sjove at tegne, men ikke ligefrem de bedste modeller. De står stille i ca. 10 sekunder, før de flytter sig.
  8. Hunde i Berlin har ikke brug for at have snor på. De trasker bare med, også selvom der er mennesker over det hele.
  9. Man kan finde meget ved bare at gå på opdagelse, eller på jagt efter f.eks. en Dunkin' Donuts.
  10. Billigt slik er og bliver altså magisk. Og der skal købes stort ind. Sådan er det bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar