torsdag den 7. april 2016

Struds i form af creme

Jeg var meget forvirret da min mor foreslog strudse creme til mig. Jeg roder lidt med sår mellem tæerne, og så var det at min mor pludselig sagde, at hun havde noget som måske var godt til det.
Jeg har aldrig hørt struds og creme sammen, men min mor havde hørt om det på sit arbejde. Så hun havde bestilt lidt hjem. Jeg har fået en lille krukke, som jeg har brugt på mine stakkels fødder, der har været helt ødelagt mellem lilletåen og den ved ved siden af. Det har hjulpet en del og ret hurtigt. Hvilket jeg nok var mest overrasket over.
Derudover har hun købt lidt andre ting. Bl.a. tuben på billedet. Jeg har brug lidt af den til mine læber, fordi de har været ekstremt tørre på det sidste, og læbepomader har nærmest bare gjort det værre.
Men struds er åbenbart lige det mine læber har haft brug for. Efter et par dage hvor jeg har smurt 1-2 gange om dagen, er mine læber healet og bløde igen.
Det er lidt vildt hvor effektiv sådan en struds er. Det eneste minus er at lugten ikke er vildt god. Dog er den ikke ret kraftig, så det går.

Så hvis der er nogen, som er interesseret i lidt struds kan produkterne købes her.
Cremen skulle også været virkelig god til bl.a. at heale sår og hudafskrabninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar