søndag den 17. april 2016

New in: Lille smuttur til Kolding

I går tog jeg til Kolding Storcenter med min veninde Majbritt. Jeg tog egentlig bare afsted for at købe et par nye farveblyanter, da nogle af mine har besluttet sig for, at være knækket hele vejen igennem. 
Så en lille tur efter et par nye farver, blev så til det overstående. Hov.. 
Men jeg havde brug for mere Tea Tree rense produkter, da mine andre er blevet for gamle. Så kunne jeg altså ikke holde mig fra deres Satsuma produkter. Og der var tilbud! 
Hvilket egentlig også gælder for Aussie produkterne, deodoranter, isteen og chokoladen. Noget var mere nødvendigt end andet...

Men det var en god tur og et par hyggelige timer, med en længe savnet veninde! 
Derudover stod aftenen også på hygge. Jeg tilbragte den med min storesøster, pizza, min yndlings Arizona iste og sææson 1 af Game of Thrones på TV'et. Dejlig lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar