fredag den 15. april 2016

Sikke en morgen...

 Jeg har nuppet mig en lang weekend, så min fredag morgen startede egentlig ret godt ud. Jeg vågnede ca. 9:30 og havde en følelse af at jeg havde fået de timers søvn, jeg har manglet. Jeg hoppede i bad og fik hårkur i. Havde planer om at den bare skulle sidde og virke, mens jeg fik lidt morgenmad, bestående af min go-to smoothie
Når jeg bare er selv, kan jeg godt li' at se lidt Netflix eller Youtube mens jeg spiser, så havde stillet op på mit skrivebord. Jeg var klar til en rolig morgen. 
Jeg er dog en kæmpe klovn. Nærmest lige foran min bærbar står et højt glas, som er fyldt med vand. Jeg drikker altid vand om morgenen, inden jeg spiser noget. Jeg rækker ud efter glasset, og det er så her min finmotorik går helt i stykker. Jeg har for meget fart på, og må have tænkt glasset var længere væk end det var. 
Jeg får i hvert fald skubbe til glasset, sådan at det vælter, og over halvdelen af indholdet vælter udover min bærbar. Fuck.. 
Jeg får meget panisk hevet alle stik ud, får den slukket og vendt rundt så vandet kan løbe af. For derefter at styrte ud i køkkenet med den, for at tørre det resterende vand op med køkkenrulle. 
Derefter har den stået på hovedet og tørret i ca. 4 timer. 

Og så kunne jeg eller komme tilbage til min morgenmad..
Jeg har tændt den nu, og den er overlevet. Så alt er godt! 
Jeg håber i har haft en knap så dramatisk morgen derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar