fredag den 22. april 2016

Nintendo 3DS'en er i mit liv

 Det gik op for mig at midt i alting der er sket med påskeferie, forberedelser til Berlin og Berlin turen, har jeg slet ikke fået vist min lille baby! Den har dog ikke noget navn endnu. 
Men jeg har skrevet et indlæg tidligere om genudgivelserne af de originale Pokémon spil til Nintendo 3DS. 
Jeg har snakket i noget tid med min lillesøster om at købe et par, da hun har en gammel DS'er, som nærmest et gået fra hinanden. Så vi ville begge to gerne have en 3DS'er. Derfor gik vi på jagt, og kort efter fandt min lillesøster et tilbud på CDON, som solgte New 3DS'ere til 1300-1400 kr. 
Long story short, vi bestilte dem. Og i påsken havde vi så to fine sorte 3DS'ere. 
Dog havde min lillesøster lige overset at de altså kom uden opladere. Så vi kunne faktisk ikke rigtig spille da vi fik dem. Efter at have været på jagt efter en oplader, kunne jeg endelig spille weekenden inden Berlin. 
Jeg havde den også med på turen, og det var ret hyggeligt. 

Så jeg er rigtig glad for købet. Det er så fedt at have en "Gameboy" igen! 
Jeg har indtil videre dog kun Pokémon Yellow på den, men det er også helt fint. for nu Jeg har slet ikke lige haft tid til at kigge på hvad man ellers kan få til den. Og jeg hygger mig med Pokémon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar