mandag den 25. april 2016

Oplevelser i Berlin

 Jeg havde haft det liidt øv over at studieturen med højskolen var Berlin. Især fordi jeg har været til Berlin to gange med efterskole. Så jeg har set Brandenburger Tor, Checkpoint Charlie, Muren og alt det andet der. Men da planlægningen af turen gik i gang, fandt jeg ret hurtigt ud af at de slet ikke ville blive en del af den tur. Nemlig af den grund, at rigtig mange har set alle de der ting før. 
Det blev en tur med mulighed for at se alt det andet Berlin har at byde på. Og jeg blev glædeligt overrasket over hvor fed Berlin egentlig er. 
Istedet for at skrive et halvlangt indlæg om alt det jeg har set, har jeg lavet en lille video. Men for lige at give en kort oversigt over hvad det er, som jeg har set, som jeg også har filmet;
  • Stasi fængslet
  •  Berlin Zoo
  • Naturhistorisk museum 
  • Forladt Børnehospital
  • Kunst museum
 

Det var dog ikke alt der kom med, fordi jeg ganske enkelt ikke fik filmet hele tiden. Hvad jeg ellers oplevede var en aften på Clarchen's Ballhaus, hvor vi lærte at danse Swing. Eller, vi lærte 3 grundtrin til Swing dans. En masse shopping rundt i Berlin. Diverse madoplevelser - smagte f.eks. dumplings for første gang. Jeg har heller ikke filmet vores lange eventyr, mens vi har vandret rundt gennem Berlins gader. 

Men jeg synes alligevel at videoen fanger turen og oplevelserne meget fint. Det er mit første forsøg, på at lave noget som minder om en vlog. Det var også det, som er det "hemmelige projekt" jeg har snakket om. Wauw, hva'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar