mandag den 12. januar 2015

Bøger og manga

I forrige weekend gjorde jeg hovedrent på mit værelse (der skete mange ting den weekend). Alt blev hevet ned fra hylderne og der blev tørret støv af, helt ind bagved. Og så nuppede jeg lige muligheden for at få taget billeder af alle mine bøger og manga. Jeg tænkte jeg lige ville dele min samling her på bloggen. Den er så ikke helt opdateret, da de to nye bøger jeg skrev om i indlægget torsdag, ikke er med. Selvom min samling af bøger ikke er så stor, som den kunne have været (især ikke når man sammenligner med nogle af de bog blogs jeg følger), så indeholder den bøger, som jeg har læst og nydt (bortset fra Artemis Fowl og Rav Kikkerten, som jeg aldrig blev færdige med) og bøger som står og venter på at blive læst. Det er en samling, som giver mig glæde og gode læseminder/oplevelser, og så er størrelsen jo lige meget. Men her er bøgerne;

Danske bøger

Engelske bøger

Manga (dansk og engelsk)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine bøger - og hold da op en masse manga! :D

    Jeg har heller ikke selv færdiglæst Ravkikkerten.. Det er faktisk lidt for dårligt xD

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :3

      Eeej hvad er det også for noget xD En eller anden dag må vi vel tage os sammen og få hevet den bog ned fra hylden :b

      Slet