torsdag den 8. januar 2015

New in - sådan da..

I går var jeg et smut i Vejle, for at bytte en bog jeg fik i julegave. Det var først da jeg ved kassen, og betalte 60 kr. for de to nye, jeg byttede til, at det gik op for mig hvor åndssvagt det måtte have set ud for ekspedienten. Bogen jeg byttede var Skammerens Datter 1+2 samlet i en bog, som jeg byttede til de to bøger på billedet. Skammeren datter og Skammertegnet. Præcis de samme to bøger, som der var i den byttede bog. Og hvorfor gjorde jeg så det? 
Fordi jeg er en af de "tosser", der går meget op i hvilke covers der er på ens bøger. Det har ikke altid været sådan (det kan man se på min bogreol), og hvornår det skete aner jeg ikke. Men mine bøger skal være pæne, og sådan er det bare. Men jeg kan egentlig godt se det er lidt dumt.. Ikke nok med at jeg brugte tid på at køre til Vejle for at bytte rundt, så betalte jeg også 60 kr. for dem oveni...

Men nu har jeg dem og jeg er så glad for dem! Jeg elsker original covrene til de her bøger. Og bøgerne er også virkelig gode, så er endnu mere glad for endelig at kunne tilføje et par af dem til min hylde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar