tirsdag den 6. januar 2015

Prinsen er altid beskæftiget med...

.. sin træning, træning, TRÆNING!
Point til jer der forstår den reference. Fordi det er en awesome film. Anyways! Januar er jo "store trænings måned". Der hvor alle render ned i fitness centret, fordi.. Well, nytårs forsæt! Det nye år er jo et godt tidspunkt at få startet på noget nyt, og få en masse gode nye vaner. Det er en god mulighed for at ændre det man gerne vil ændre. Hvilket nok også er derfor, der er så mange der starter på at træne i januar. I år er jeg også en af dem. På en måde. Jeg har haft et rigtig dovent efterår og december. Jeg ved ikke hvad der skete, jeg havde bare VIRKELIG svært ved at komme op. Jeg gav mig selv lov til ikke at skænke sådan noget en tanke i juleferien. Men ferien sluttede i går, og jeg er derfor i gang med træningen igen.
Men en ting der altid er god at huske.. Det er de færreste som bare kan starte ud med en fuld time (eller mere). Og jeg er ikke en af dem, som bare kan gå lige på og hårdt. I hvert fald ikke hvis jeg vil være i stand til at fungere hele ugen (og jeg ved det, for jeg har begået den fejl før, at tro at jeg kunne træne i en time efter en lang pause). Så jeg starter lidt blødt ud, og så vil jeg bygge gradvist op. Til jeg kan komme op på en time, som jeg har gjort før. Så i dag har den f.eks. set således ud: 

Pop Pilates styre for vildt, btw! Jeg har skrevet et indlæg om det her, hvis nogen skulle være interesserede i at læse lidt mere om det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar