mandag den 5. januar 2015

New in - noget jeg aldrig har haft før

I weekenden var jeg lige et smut i Matas, da jeg skulle have byttet en af mine gaver. Det er første gang i mit liv, at jeg har haft så mange ting med hjem fra en Matas. Og 4 ud af 5 er ting jeg aldrig har købt før. I mit 20 årige liv har jeg nemlig aldrig købt makeup. Jeg har aldrig rigtig brugt det. Og de få gange hvor jeg skulle bruge noget, har jeg bare lånt af min mor eller søster. 
Jeg ved ikke hvornår det slog klik oppe i mit hoved, og jeg fik den idé, at det der makeup.. Det kunne jeg da godt begynde og bruge, lidt en gang imellem. Men det skete, og når man alligevel skal bytte noget, er der jo rig lejlighed til at få lidt med hjem. Jeg aner virkelig heller ikke hvad jeg ellers skulle have brugt de penge på. Udover lige min fugtigheds creme. Den er tæt på det eneste jeg går i Matas efter. 
Nu er jeg bare spændt på om det jeg har købt er godt og om jeg kan li' det. Haha.. Det skal nok blive spændende det her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar