lørdag den 17. januar 2015

Tallgirls.co.uk - mirakel fund for en høj pige

Jeg tidligere skrevet et indlæg, hvor jeg viste mit seneste bukse-fund. Jeg skrev også lidt om det der med at være høj pige. Og med hensyn til tøj kan det virkelig være en sand "pain in the ass". Lange bukser har altid været min største problem, fordi jeg ikke har en kæmpe lang overkrop. Og da jeg fandt længde 36, så var det største af mine problemer overstået (selvom det ikke altid er super let at finde nogen). Så sendte en af min veninder mig følgende link: www.tallgirls.co.uk
Det er hvad navnet siger, en butik som har tøj til høje piger. Den blev grundlagt helt tilbage i 1998 af Joanne McHarg, som selv er en meget høj kvinde. I starten solgte den kun sko til kvinder, som brugte store størrelser. Hun startede det fordi hun som høj havde problemer med at finde sko, og hvis hun havde problemer så måtte der jo også være andre. Og allerede i 2001 begyndte butikken at sælge tøj også. 

Jeg havde en lille mini fest, da jeg kiggede den igennem. For der er ikke kun stakkevis af lange bukser og jeans i alverdens former og farver, der er også ting som natbukser og yogabukser. Der er kjoler, trøjer, leggins, badetøj og en masse andet. Og så er det også skoene - jeg bruger 40/41, så jeg har aldrig haft sådan et stort problem med sko. Men de sælger sko i str. 43-45, så hvis der er nogle piger derude, som skal bruge den størrelse, så ville jeg da foreslå at tage et kig. 
Jeg har fået at vide af hende der sendte mig linket, at det er tøj i god kvalitet. Så jeg glæder mig til at købe et par bukser eller to derinde fra. Jeg skal helt sikkert også have et par yoga bukser! Jeg har aldrig set nogen i super lang version før. Det har været en af de ting jeg bare har opgivet at kigge efter.
Den her side er virkelig et mirakel fund - jeg har i hvert fald fået mindre tøjproblemer takket være den her butik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar