torsdag den 29. januar 2015

New in - Tid til en hår makeover!

Elsker når der kommer pakker ind ad døren til mig! Der har ikke rigtig været nogen til mig siden sommerferien, da min bærbar gik i stykker der og jeg har sparet alle de penge op jeg kunne, så jeg kunne købe en ny. Men nu har jeg fået arbejde på Shell, så det vil jo sige at jeg pludselig har lidt flere penge at bruge af (også fordi jeg nu kun venter på at have fundet den helt rigtige computer). Men jeg tog lidt forskud på min løn og købte lidt hårfarve hjem fra billigvoks.dk, da jeg kunne få alle 3 pakker farve for hvad én normalt koster. Yay for gode tilbud! 

Dog bliver det her hårfarve lidt spændende. Fordi jeg har aldrig farvet mit hår selv. Jeg har simpelthen ikke turdet. Men nu står jeg i den situation at jeg ikke kender nogen, som har mulighed for at farve det (og frisøren er bare FOR dyrt..). Så nu har jeg besluttet mig for at kaste mig ud i det. Mine udgroninger er så lange at når mit hår er i en knold, så er knolden brun og resten "blondt". (og jeg skriver blondt i gåseøjne fordi mit hår ikke er rigtig blondt-blondt, men mere.. kommune farvet/mørk blondt = kedelig og grim blondt..). Det er altså tiltrængt med noget farve!
Så det bliver spændende om det bliver værre efter jeg har været i gang eller om det bliver pænt nok. Jeg er ikke sikker på jeg kan gøre det her selv, i mit hår...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar