søndag den 4. januar 2015

En bid af mine julegaver

Her er der lige en (stor) bid af de dejlige julegaver jeg fik i år. Der er lige et par ting mere, som var for store til at komme på billedet og en enkelt, som blev sendt tilbage før jeg fik taget billedet. Jeg fik også strømper, men dem har jeg brugt og synes ikke lige sure sokker ville være så pæne at have med..
Jeg er nu den lykkelige ejer af en Scratch Map (som jeg godt kunne finde på at lave et indlæg om, når den lige er kommet op), endnu en Harry Potter bog til samlingen, et par katte knage (som min lillesøster har lavet), et smykketræ og et par nye sorte Converse.
Der er også et flot par drage bogstøtter, men de er lige nu til repation, da de er gået i stykker under fragten. Skammerens Datter 1+2 skal jeg have byttet, da jeg er en af de der tosser, som skal have det helt rigtige cover på sine bøger.. Noget andet jeg skal have byttet er også gaveæsken med parfumen i. Af ting der ikke er på billedet kan jeg nævne en lækker vinterjakke (som er den, der er sendt tilbage - den var alt for lille), en tyk yoga måtte, og en 'læder' jakke.
Nam for nogle lækre ting jeg har fået i år. Det var en sand fryd at pakke dem op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar