fredag den 2. januar 2015

December Update

December kom og gik. Og den gik næsten for stærkt. Jeg synes altid måneden starter ud med, at jeg synes der er laaaangt til jul. Der er masser af tid! Og pludselig.. Så sidder man, samlet med familien, maden er spist, der er danset om træet, gaverne er pakket ud og vi sidder bare og snakker og hygger.
December har været fyldt med hygge, familie tid, jule musik, lys, gaming og afslapning.
December var også måneden hvor jeg fik arbejde. Jeg startede nemlig på Shell. Jeg glæder mig til at se penge rulle ind på min konto igen. Det er en skøn følelse efter lidt over et halvt år uden (fordi alt er gået til min opsparing, så jeg kan købe en ny bærbar).

Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over? 
Jeg holdte hele vejen igennem GamerNight i år!
- det er et net-party min kærestes far holder mellem jul og nytår, og jeg var med for første gange sidste år. Og bukkede under ved 5-6 tiden og måtte gå i seng. Men ikke i år!

Hvad har jeg lært? 
At Death Match (alle mod alle) i skydespil bare ikke er mig.  

Hvilke bøger har jeg læst?
Jeg fik læst Harry Potter and the Chamber of Secrets færdig her i December. Men da det ikke er særlig længe siden jeg har læst 3'eren, havde jeg ikke lyst til at gå i gang med den. Da faldt mine øjne over på min manga reol. Og der gik ikke længe før jeg fik hevet vol. 1 af FullMetal Alchemist ud. Det er virkelig en af mine yndlings serier, og det er evigheder siden jeg har læst (det jeg nu har af den i manga) eller set den sidst. Så tænkte det var på tide at få genopfrisket den lidt.

Hvilke spil har jeg spillet mest?
Min kæreste fiksede mit Sims 3 problem, så nu kan jeg endelig spille The Sims 3, på hans stationære igen. Så det er der selvfølgelig blevet spillet en del. Især her i ferien, hvor jeg bare har fladet ud.

December blev også måneden hvor jeg endelig fik spillet noget mere Shadow of Mordor. Og jeg kom da et godt stykke videre i det, men hold nu op... Hvor er det altså svært! Det udfordre mig virkelig. Hvilket er fedt! Der er jo ikke noget ved et spil, hvor alt er lige til. I hvert fald ikke et som dette. Det er så også sjovt samtidig. Så jeg glæder mig til at få spillet mere.

 Min søde veninde havde købt Alice: Madness Returns, som en lille overraskelse, midt i december til mig - over Steam. Så en morgen da jeg åbnede det op fik jeg en meddelelse om det. Hun er bare fantastisk!
Så det har jeg selvfølgelig også spillet en del. Det er meget underholdene og lidt creepy. Desværre sidder jeg fast lige nu - og jeg er ikke sikker på om det er en fejl i spillet eller hvad. Men jeg mangler et våben, som jeg havde tidligere, og jeg kan ikke komme videre uden. Men ellers er det sjovt!

Hvilke sange har jeg lyttet til mest? 


Favorit produkt/accessories/ting/andet?  
 De to her har virkelig gjort underværker for min hud. Bare efter jeg brugte dem få gange, kunne jeg allerede både se og mærke forskel. Det er virkelig noget af de bedste ansigts rens, jeg nogensinde har brugt!

Favorit outfit/tøjstykke?
Den fjerde søndag i Advent fik jeg dette lækre par natbukser. De er simpelthen så behagelige at have på og dejlige at sove i. Det er også rart med sådan et par lange natbukser, her i vinter-perioden, hvor man står op til et småkoldt hus. De er skønne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar